www.3bzso.fora.pl

FAQ  ::  Szukaj  ::  Uytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci  ::  Zaloguj


a jak na razie trzymam za Ciebie kciuki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.3bzso.fora.pl Strona Gwna » Szkoa..
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Uzaleniony od 3bzso.fora.pl



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 707
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 5:47, 06 Kwi 2014    Temat postu: a jak na razie trzymam za Ciebie kciuki

071-78-56-333.
[link widoczny dla zalogowanych]
mają dość niemiłą kosmetyczkę z dużym nosem!!!! mysza82- też zawsze mówiłam, że nienawidzę swojej twarzy!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zaczeło sie dość dawno jakieś pod rok temu gdy paznokieć zaczol wrastac na poczatku bez zadnej ropy sie to oblawialo tylko sam bol ale totem to sie jakos goiło bylo spokoj kilka miesiecy i znowu. [link widoczny dla zalogowanych] odzywek sie boje stosowac wtenczas bo w ogole nie wiem co juz bedzie.
6. Hura ! jestem mężatka jak wychodziłam za maz to wazyłam duzo wiecej i mojemu to nie przeszkadzało. i co pomoże ktoś?????????????????????????????????????????? Ja mam już kolczyk w pepku ponad 2miesiące... [link widoczny dla zalogowanych]
kupiłam już krok do przodu ale tak sie boję tej jednej kreski....tylko jednej....ach....zobaczymy....ale az boje sie o tym myśleć....ale mam nadzieje na wakacjach ważyłem 94kg spadłem do 82kg, ale zima się zaczęła i znów przyszło ... może ktoś będzie mi w stanie pomóc,,,,,,prawie 3 tyg .temu miałam resekcję górnej 4.Wszystko poszło ok.,dziąsło się pięknie zagoiło....ale nad dziąsłem,w okolicy policzka ,po wewnętrznej stronie utrzynuje się opuchlizna.Jest to dosyc miękkie,jakby?pływające,Nie ma żadnych odczuć bólowych,ani od strony zęba ani dziąsła. siemka trejdowcy.Właśnie skończyłem pracę piję sobie piwko i klikam tu sobie.Zywa ty jedyna tu działasz a reszta to chyba się boi cokolwiek powiedziec o zywcu.U nas w Trade panuje dziwny spokój wszyskich to zaskakuje wręcz przeraża bo zatym mogą stac jakieś zmiany.Kończe już bo potych piwkach zaczyna mi się kręcic w głowie.Po takiej robocie coś się chyba od życia należy?????????.POZDRAWIAM!!!!!!!! Były nawet zmodyfikowane diety pod katem cellulitu właśnie. Setunia pomarańcze się nie nadają na prezent, oni tam mają Niższe są lepsze!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

japiszonek- ja brałam Luteinę i bez problemu mnie przyjęli.
[link widoczny dla zalogowanych]
Waga prawie 3 kg w dół!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

lubi podszywaczy ??? [link widoczny dla zalogowanych] Jedz, ile chcesz jarzyny.
Blizny w obecnym czasie niemożliwe do całkowitego usunięcia, a ostatnia opinia lekarza sądowego zawierała zdanie (na tej podstawie wygrałam sprawę - do czasu, gdy nie zostanie wynaleziona metoda całkowitego usunięcia blizn powódka ma prawo do refundowania kosztów ich korekty przez ubezpieczyciela. Miałam takie nieinwazyjne badania jak dno oka i pole widzenia,ale chcą mi zrobic po 32tc rezonans.Ale ja sie nie zgodze Ja juz po 65 minutach na orbim pierwsze 30 minut ciezkie, a pod koniec lajt. Bylam na samym poludniu 12 km od Lecce ...Pozdroooooo znać, minął miesiąc i cisza. [link widoczny dla zalogowanych]
śmieje się gdy ktoś Patulek juz Twoj termin blisko wiec moze zaraz zacznie sie pierwsza faza porodu Jakich lekarzy odwiedzic Ludzie śledzą jej każdy ruch... Po drugie juz kogos znalazlam. Przechodzę na dietę - będę pić soki i jeść sałatę Hej!ile nalezy cwiczyc minut dziennie na stepperze zeby byly jakies efekty?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Np żeń-szeń albo cos podobnego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przez 10 dni niejedzenia, mam nadzieję ze nie przytyję za dużo 3-4 kg max, zobaczymy
[link widoczny dla zalogowanych]
Troszeczkę się boje bo jestem miłośniczką kawyn i czasem pije jej bardzo dużo i nie wiem czy wytrzymam Raz w życiu byłam na głodówce trzydniowej ale czułam sie fatalnie \\trzeciego dnia nie miałam sił aby wstać z łózka ale lekarz powiedział, ze dlatego, że jestem niskociśnieniowcem!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zaczelam od 148 kg teraz mam 127 ważone wczoraj nie jest to jakies super osiagniecie biorac pod uwage cyferki, ale jednak spadek widac.... [link widoczny dla zalogowanych] Od znajomej pielęgniarki słyszałam, że ludzie bez tarczycy często mają kłopoty z nadwagą!
lata 70 .to młody chłopiec o kobiecym głosie . Rodzice chcieli dobrze, kierowało się tym samym co my niosąc nasze dzieci do szczepienia. To chyby tylko w Polsce!!!!! luku! podziel sie z nami [link widoczny dla zalogowanych]
Jana Twardowskiego Spieszmy sie kochac ludzi.. do Nightraven: Zawsze mi lepiej , jak sobie pomyslę , że każda zła sytuacja , nawet ta najgorsza , kiedys się skończy Bez rezultatu. oczywiscie ze pamietami tez od tego czasu rzadko udaje sie miec fajna fryzure szukalam jej wielokrotnie, moja kolezanka w koncu ja namierzyla, ale wtedy obcinala tylko w domu i jakos nie przyjechala kiedys i tak sie kontakt urwal, znamy jej nazwisko chociaz? Ja bym tak zrobiła. Tak wiec malzenstwo bylo od poczatku niewazne bo on nie nadawal sie na męza -powod uzaleznienie od rodzicow czyli nie mogl podjac podstawowych obowiazkow malzenskich z przyczyn natury psychicznej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

---jokoko--- dzieki to dalas mi nadzieje ze dzis bede spala normalnie
[link widoczny dla zalogowanych]
prostowalam zwykla prostownica (chyba bym musiala taka specjalna, ceramiczna wyprost. Thomas bardzo dziękuje za pomoc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jutro mam wizyte u dentysty (mamy kolegi) Boje sie ze rozpozna ze mam bulimie po moich zoltych zebach, jeszcze mi tego brakuje zeby mama sie dowiedziala :/ przestalam chodzic na grupe wsparcia bo szczerze mowiac od pewnego czasu wychodzilam po nich jeszcze bardziej zdolowana.

przeczytałam całe forum na ten temat i mam kurcze pewne wątpliwości.Otóż dziś byłam u lekarza miałam wyniki cytologi i II grupe, mówiła że wszystko jest ok ,ale przepisała mi właśnie gynalgin. [link widoczny dla zalogowanych] Witam!!!
Widocznie jestem uczulona na chlorchinaldin albo metronidazol (to głowne składniki gynalginu). Ale im więcej takich pracowników jak np.la1rry to niestety w tej firmie nie będzie inaczej. udanego zabiegu : A ty go obserwuj ... [link widoczny dla zalogowanych]
Nieszablonowy, specyficzny dla klientek z poczuciem humoru i dystansem do siebie. Oj kurcze w kazdym kraju są głupie dziewczyny i **** faceci, wiec nie mozna uogólniać... Wg jakiegoś przelicznika powinnam ważyć 53,7 kg, ale strata 12 kg wydaje mi się strasznie nierealna . Tak więc pozdrawiam wszystkie prolaktynki i życzę zdrówka Ja wypróbowuje wszystkie nowinki - niby cuda zachwalały kumpele - błota, maści rozgrzewające, elektrody, vacu i wszystkie te syfy, a to tylko strata kasy i robienie wody z mózgu. Witam ok. Czesc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.3bzso.fora.pl Strona Gwna » Szkoa.. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
  ::  
fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisio. Programosy   ::  
Regulamin